Фирмено лого (1 брой) на първата страница на официалния сайт на TRACE в секция “Спонсори”;
Обявяване като “Бронзов спонсор” по време на кореспонденция с потенциалните участници в състезанието;
Реклама чрез линк и пост в нашите социални канали в мрежите Facebook и LinkedIn, с поддръжка в продължение на период от 1 седмица;
Провеждане на рекламни и-мейл кампании до над 50 000 фокусирани персонални и фирмени и-мейли;
Фирмено лого на рекламен флайер и споменаване като “Бронзов спонсор” по време на BTL рекламни кампании преди състезанията;
Обявяване като “Бронзов спонсор” в прессъобщенията до медиите;
Споменаване като “Бронзов спонсор” по време на безплатен тиймбилдинг за подбрана група ключови представители от водещи фирми в България;
Рекламен банер на интернет страницата на TRACE за период от една седмица преди състезанието;
5% отстъпка за изработката на рекламни и промоционални материали, свързани с участието на спонсора в TRACE, при поръчка през рекламна агенция AMAZE-INK.
По време на състезанието
Осигуряване на VIP пакет за 1 отбор за участие в състезанието.
Обявяване като “Бронзов спонсор” в заключителните думи на водещия непосредствено след края на състезанието на всеки отбор;
Печат на лого/колаж в размер до 50 кв. см. на гърба на тениските за участниците в състезанието;
Включване на продукти на спонсора (ако е приложимо) в пакетите с материали, необходими на всеки отбор, за да премине състезанието;
Фирмено лого на ключово място във всички печатни и дигитални материали за състезанието;
Печатна реклама до 1 страница едностранно формат А5, включена в рекламен пакет до всеки участник;
Обявяване като “Бронзов спонсор” в съобщенията до записалите се участници в състезанията на TRACE;
Разпространяване на фирмени брошури/сувенири в края на състезанието;
Церемония по награждаване и отбелязване на 5 години TRACE
Вход свободен за поканените (за други лица – с куверт);
Осигуряване на една VIP маса с 4 места на поканени фирмени представители в залата за провеждане на церемонията.
Фирмено лого (1 брой) върху “Стената на славата”, разположена в основното фоайе и обособена като фото кът за гостите;
Фирмено лого (1 брой) върху основния банер, разположен на сцената в залата;
Обявяване като “Бронзов спонсор” по време на церемонията по награждаването;
Излъчване на фирмено лого на видеостената в залата за провеждане на церемонията;
Обявяване като “Бронзов спонсор” в прессъобщенията до медиите;
Фирмено лого на ключово място във всички печатни и дигитални материали за церемонията по награждаване - Уебсайт, официалните покани, програма, юбилейна брошура и др.;
Фирмено лого (До 2 броя) върху първата страница на официалния сайт на TRACE в секция “Спонсори”;
Обявяване като “Сребърен спонсор" по време на кореспонденцията с потенциалните участници в състезанието;
Реклама чрез линк и пост в нашите социални канали - Facebook и LinkedIn, с поддръжка в продължение на период от 2 седмици;
Провеждане на рекламни и-мейл кампании до над 50 000 персонализирани и фирмени и-мейли;
Фирмено лого в рекламен флайер и споменаване като “Сребърен спонсор” по време на BTL рекламни кампании преди състезанията;
Обявяване като “Сребърен спонсор” в прессъобщенията до медиите;
Споменаване като “Сребърен спонсор” по време на безплатен тиймбилдинг за подбрана група ключови представители от водещи фирми в България;
Фирмен банер на интернет страницата на TRACE за период от две седмици преди състезанието;
10% отстъпка за изработката на рекламни и промоционални материали, свързани с участието на спонсора в TRACE, при поръчка през рекламна агенция AMAZE-INK.
По време на състезанието
Осигуряване на VIP пакети за 2 отбора за участие в състезанието;
Обявяване като “Сребърен спонсор” в заключителните думи на водещия непосредствено след края на състезанието за всеки отбор;
Възможност за поставяне на собствен рекламен транспарант на регистрацията на състезанието;
Печат на лого/колаж в размер до 100 кв. см. на гърба и на ръкавите на тениските за участниците на състезанието;
Рекламни пана в размер до А4 разположени на видно място на ½ от пунктовете на състезанието (избрани от спонсора);
Включване на продукти на спонсора (ако е приложимо) в пакетите с материали, необходими на всеки отбор, за да премине състезанието;
Фирмено лого на ключово място във всички печатни и дигитални материали за състезанието;
Печатна реклама до 1 страница двустранно във формат А5, включена в рекламен пакет до всеки участник;
Обявяване като “Сребърен спонсор” в съобщенията до записалите се участници в състезанията на TRACE;
Разпространяване на фирмени брошури/сувенири в края на състезанието.
Церемония по награждаване и отбелязване на 5 години TRACE
Вход свободен за поканените (за други лица – с куверт);
Осигуряване на една VIP маса с 4 места на поканени фирмени представители в залата за провеждане на церемонията.
Фирмено лого (До 2 броя) върху “Стената на славата”, разположена в основното фоайе и обособена като фото кът за гостите;
Фирмено лого (До 2 броя) върху основния банер, разположен на сцената в залата;
Обявяване като “Сребърен спонсор” по време на церемонията по награждаването;
Излъчване на видеореклама на видеостената във фоайето (с видеоматериал, изготвен от Спонсора);
Обявяване като “Сребърен спонсор” в прессъобщенията до медиите;
Фирмено лого на ключово място във всички печатни и дигитални материали за церемонията по награждаване - Уебсайт, официалните покани, програма, юбилейна брошура и др.;
Възможност за разпространение на рекламни брошури към програмата;
Фирмено лого (До 3 броя) върху първата страница на официалния сайт на TRACE в секция “Спонсори”, обозначени като "Златен спонсор";
Обявяване като „Златен спонсор” по време на кореспонденция с потенциалните участници в състезанието;
Реклама чрез линк и пост в нашите социални канали в мрежите Facebook и LinkedIn, с поддръжка в продължение на период от един месец;
Провеждане на рекламни и-мейл кампании до над 50 000 персонализирани и фирмени и-мейли;
Фирмено лого в рекламни флаери и споменаване като „Златен спонсор” по време на BTL рекламни кампании преди състезанията;
Обявяване като „Златен спонсор” в прессъобщенията до медиите;
Споменаването им като „Златен спонсор” по време на безплатен тиймбилдинг за подбрана група ключови представители от водещи фирми в България;
Фирмен банер на интернет страницата на TRACE за период от четири седмици преди състезанието;
20% отстъпка за изработката на рекламни и промоционални материали, свързани с участието на спонсора в TRACE, при поръчка през рекламна агенция AMAZE-INK.
По време на състезанието
Осигуряване на VIP пакети за 4 отбора за участие в състезанието;
Обявяване като „Златен спонсор” по време на откриването на състезанието в началните думи на водещия непосредствено преди старта на състезанието;
Обявяване като „Златен спонсор” в заключителните думи на водещия непосредствено след края на състезанието на всеки отбор;
Възможност за поставяне на собствен рекламен транспарант на регистрацията на състезанието;
Печат на логото/колаж в размер до 200 кв. см. на гърба и на ръкавите на тениските за участниците на състезанието;
Включени рекламни пана в размер до А3, разположени на видно място на всички пунктове на състезанието;
Включване на продукти на спонсора (ако е приложимо) в пакетите с материали, необходими на всеки отбор, за да премине състезанието;
Фирмено лого на ключово място във всички печатни и дигитални материали за състезанието;
Реклама до 2 страници двустранен печат във формат А5 с рекламен текст от спонсора, включени в рекламен пакет на всеки отбор;
Обявяване като „Златен спонсор” в съобщенията до записалите се участници в състезанията на TRACE;
Разпространяване на фирмени брошури/сувенири в началото и/или края на състезанието;
Церемония по награждаване и отбелязване на 5 години TRACE
Вход свободен за поканените (за други лица – куверт);
Осигуряване на 2 броя VIP маси с 8 места на поканени фирмени представители в залата за провеждане на церемонията.
Фирмено лого (До 3 броя) върху “Стената на славата”, разположена в основното фоайе и обособена като фото кът за гостите;
Фирмено лого (До 3 броя) върху основния банер, разположен на сцената в залата;
Обявяване като „Златен спонсор” по време на церемонията по награждаването;
Възможност за обръщение/кратко представяне до 5 минути по време на церемонията по награждаване от представител на “Златния спонсор”;
Излъчване на видеореклама на видеостената във фоайето (с видеоматериал, изготвен от Спонсора);
Излъчване на фирмено лого на видеостената в залата за провеждане на церемонията;
Обявяване като „Златен спонсор” в прессъобщенията до медиите;
Фирмено лого на ключово място във всички печатни и дигитални материали за церемонията по награждаване - Уебсайт, официалните покани, програма, юбилейна брошура и др.;
Възможност за разпространение на рекламни брошури към програмата;